Welkom op ons reisblog!

23 mei 2019 - Driebruggen, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger! Een ander weblog dan de vorige keren, maar de toon blijft waarschijnlijk hetzelfde. Wij gaan dit keer naar oost Canada waar we met een camper(tje) een rondje gaan maken. De exacte maat van de camper is nog een verrassing, er is keus uit drie modellen, waarbij de verhuurder beslist welke je meekrijgt. Dit alles door de ANWB geregeld, dus zal het wel goedkomen. We starten in Toronto en gaan na een dagje stad richting zuiden om de Niagara waterval te ervaren. Een bezoek aan een oud collega die in de vorige eeuw is gemigreerd staat gepland en verder is het op de bonne fooi langs een aantal provinciale parken. Gelet op de muggen een klamboe, litertje deet en lange mouwen ingepakt. Voor onderweg is bij de voorbereiding een werphengel aangeschaft en een heuse Canadese visvergunning. Ik droom al weken van zalmen en forellen, maar schrik wakker wanneer Kniertje haar oneliner uitspreekt. Ook de wildcamera weer ingepakt om de nachtelijke activiteit rond de camper te monitoren. Hopelijk wordt het iets meer dan de kat en het konijn van vorig jaar. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

1. Reislogger:
    23 mei 2019
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Robin:
    24 mei 2019
    Veel plezier alvast! Vissen is altijd leuk.
    Ik ga morgen bij oma haar IPad even instellen, kan zij ook meelezen
  3. Ruud:
    24 mei 2019
    Fijne vakantie en goede vlucht mogen
  4. Kees:
    24 mei 2019
    Ga lekker genieten van jullie vakantie!
  5. Ria en Nico:
    24 mei 2019
    Fijne vakantie en lekker genieten
  6. Gerrit:
    24 mei 2019
    Goeie vlucht en veel plezier in het Canadese land.
  7. Cees & Annelies:
    25 mei 2019
    Goede reis en tot maandag! :)
  8. Nadine:
    Heel veel plezier!!
  9. Elly en Gustaaf:
    25 mei 2019
    Een mooie en leuke vakantie!
  10. Yvonne de Jong:
    Veel lplezier!!
  11. Jenny en Wibe:
    25 mei 2019
    Fijne reis, veel plezier!
  12. Helene Kasius:
    Fijne vakantie!
  13. Gerda:
    25 mei 2019
    Heel veel plezier en geniet van de reis en zalm samen.☀️🇨🇦 🚍🍀🍀🍀🍀
  14. Riet:
    27 mei 2019