Camper inleveren

14 juni 2019 - Brampton, Canada

Vanmorgen

Om 06:45 uur op om de laatste dingetjes op te ruimen en de tanks te legen. We moesten nog 66 km naar de verhuurder. Onderweg nog een omleiding in verband met een ongeval1nog een blokje omgereden. Waren ruim op tijd. De inspectie verliep goed. Er waren geen krasjes bijgekomenTotal 1832 km gereden. 445 liter brandstof 1 : 4,1. Bij Canadream nog een kopje koffie gedronken en nadat ik mijn borg teruggestort had gekregen. Met de shuttle naar de luchthaven gebracht. Waren daar wel wat vroeg waardoor we de bagage nog niet af konden geven. Zijn daarna in de lobby van het Sheridan hotel beland waar we weer aan de Starbucks koffie en thee zitten. In luxe fauteuils houden we het hier wel even uit. Beetje laat lunchen hier kunnen we daarna gelijk door naar de balie. Hebben wel al ingecheckt zitten fijn naast elkaar. In het Sheridan de resultaten voor het visserij onderzoek gepost, zou door de receptie verzorgt worden. Ben benieuwd of mijn vangsten het visserijbeleid zal doen kantelen. Op de luchthaven nog een litertje Amaretto aangeschaft voor de eerstvolgende happenings.

1. Francis:
    14 juni 2019
    Hele goede reis naar huis gewenst 😘
  2. Linda:
    Goede reis!
  3. Gerrit:
    Goeie reis naar huis.
  4. Helene Kasius:
    14 juni 2019
    Weer genoten van jullie verhalen!
    Goede reis en wel thuis.
  5. Hanneke:
    14 juni 2019
    Goede reis terug, was weer leuk ook je verhalen te lezen.
  6. Gerda:
    16 juni 2019