Balsam Lake dag 2

11 juni 2019 - Balsam Lake, Canada

Weer vroeg op. Nog voor zevenen stond ik aan de waterkant en ving al snel weer een stuk of vijf baarzen. Zag vanmorgen de eerste visarend In deze vakantie. Tegen achten begon het te regenen, had ik niet op gerekend. Had geen regenjas aan, dus maar weer terug en goed op tijd voor het ontbijt. De regen werd steeds heviger. We hadden al besloten nog een dag in dit park te blijven staan. Ben in de regen onder een paraplu naar het kantoor gelopen om een dag bij te boeken. Kantoor was zo'n kilometertje verderop. Zo'n paraplu lijkt handig maar daar kom je hier wel van terug. Ik had al snel een stuk of tien vrienden die lekker droog met mij mee vlogen. Op zich niet erg tot dat die krengen in de gaten kregen dat er vers bloed onder dat strakke huidje van die blonde god zit. Na weer een stuk of drie bulten te hebben opgelopen, met mijn kop in de regen maar wel muggenvrij mijn weg vervolgd. Een plekje verderop op de camping geboekt dit keer niet premium, dat scheelt weer. De regen trok van west naar oost volgens het meisje op het kantoor en zou de hele dag nog duren. Vanmiddag wederom naar de waterkant. Met regenjas dit keer. Een stuk of vier Baarsjes gevangen. Ze hadden geluk dat het geen barbecueweer is. Was er wel een wat gewond geraakt door het haakje en had wat moeite met wegzwemmen. Een grote meeuw had dit al snel in de gaten en gooide hem in een keer achterover. De rest van de middag wat gelezen. Morgen gaan we weer een stukje westwaarts.